شعر زیبای از تو و فاصله با تو...
بزرگترين وبلاگ عاشقانه براي دختران و پسران
بهترين و زيباترين وبلاگ عاشقانه براي شما دختران و پسران

شعر زیبای از تو و فاصله با تو

از تو و فاصله با تو، از تو و حضوری دلتنگ      
تنها مونده بغضی سنگین، که تو سینه می زنه چنگ        
این غم پنهونی من تو ندونستی چه تلخه
این تو خود شکستن من تو ندونستی چه سخته
کاشکی بودی تا ببینی لحظه هام بی تو می میرن
واسه ی با تو نبودن انتقام از من می گیرن

حالاهم صدا با یادت شعر موندن و می خونم
می دونم که ناگزیری اما منتظر می مونم
موندن من یه گریزه تو هجوم ناامیدی
تو در این هجوم ساکن یه حضور ناپدیدی...



نظرات شما عزیزان:

شکیبا
ساعت11:51---12 خرداد 1392
http://yaftanhamsar.persianblog.ir/ آدرس وبلاگم می باشد.

شکیبا
ساعت11:49---12 خرداد 1392
سلام یک وبلاگ راجع به همسریابی افتتاح کردم خوشحال می شوم شما هم بیاید و نظر بدهید.

negin
ساعت8:45---11 خرداد 1392
سلام دادشی وب خوشگلی داری دوست داشتی ب ما هم یه سری بزن یه خواهش الان تو حیاط مدرسمونم نیم ساعت دیگه باید برم تو دعا کن امتحانمو خوب بدم مرسی

جمال
ساعت2:25---16 اسفند 1391
به وب منم سربزن ببین کدومش قشنگتره

pariya
ساعت19:23---3 خرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری.....مطالبشم جالبه.....به منم سر بزن....

محمود
ساعت17:50---15 فروردين 1391
@};وبلاگ جالبی دارین و به خودم همچین اجازه ای دادم که ازت تشکر کنم اخه ارزش ان را دارین انهم بسیار


ستاره تنها
ساعت17:09---6 فروردين 1391
سلام وب قشنگي داري جالب بود شخصيتامون عين هم ديگست خوشحال مي شم به وبم سر بزني و براي بهتتر شدنش نظر بدي مرسي بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووس سسسسسسس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط امير حسين